کد خبر: 1226156
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم. 

جوان آنلاین: فرمانده کل انتظامی کشور با انتقاد از بی‌توجهی ۳۱ دستگاه مسئول عفاف و حجاب در ترک‌فعل‌های خود تأکید کرد که حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن تلاش می‌کند موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند. 
سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در صحن آئینه حضرت معصومه (س) گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که در این معرکه به‌گونه‌ای جلوه کند که پلیس تنهاست، اما مردم این خط بطلان را بر افکار پلید دشمن کشیدند که در کنار پلیس، با پلیس، برای پلیس و همراه و همگام با پلیس هستند. سردار رادان افزود: بدانیم در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیزی دربر ندارد و از همین‌رو وارد جنگ فرهنگی شده است. دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته شود که اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال نیز بال غیرت است. وی گفت: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام‌آرام غیرت گرفته و محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 
وی با بیان اینکه عده‌ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیندازند، بیان داشت: بنده رسماً اعلام می‌کنم، رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم. 
وی افزود: ۳۱ دستگاه مسئول راهکار‌های اجرایی حجاب و عفاف هستند که اگر به تکالیف خودشان عمل می‌کردند امروز شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان نبودیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار